Mat-Bud dołączył do Izby Przemysłowo-Handlowej w Toruniu

Nasza firma dołączyła do Izba Przemysłowo-Handlowa w Toruniu. W dniu dzisiejszym w Centrum Kulturalno-Kongresowe Jordanki IPH w Toruniu zorganizowała wykłady nt. globalizacji, innowacji i marketingu.
Firma Przyszłości to wydarzenie dla przedsiębiorców otwartych na innowacje. W CKK Jordanki można było spotkać ikony biznesu, porozmawiać z setkami przedsiębiorców i nawiązać dziesiątki nowych relacji.

Była to III edycja największej, konferencji w regionie skierowanej do przedsiębiorców. Były 3 bloki tematyczne – globalizacja, innowacje i marketing

30 lat organizatora Firmy Przyszłości – Izby Przemysłowo-Handlowej w Toruniu. IPH od 1989 r. wspiera lokalnych przedsiębiorców dając im przestrzeń do budowania relacji biznesowych, szkoląc i pokazując dobre praktyki, które przyniosły sukces.
Prezes Jacek Rutkowski pozdrawia wszystkich uczestników forum. 🙂🙂

Program konferencji 📃

 Prof. Witold Orłowski (PwC Polska) – Polska, Europa, świat – ekonomiczne trendy rozwoju

 Janusz Niedźwiecki (Apator) – Rozwój silnej grupy kapitałowej

 Jacek Kotarbiński (Jacek Kotarbiński o sztuce marketingu) – Jak komunikować się z klientami wykorzystując nowe technologie?

 Zyta Machnicka (Lightness) – MAŁY MOŻE WIĘCEJ. Czyli jak jeszcze dziś wdrożyć autentyczny employer branding

 Aneta Zielińska-Sroka (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości) – Środki na innowacje, oferta PARP dla firm

 Janina Bąk (Janina Daily) – Wszystko, co musisz wiedzieć o statystykach, by były mniej straszne

 Wojciech Małaszewicz i Erwin Ziarkiewicz (First Data) – 2030 Marzenia Klientów vs. Klienci marzeń

 Łukasz Szarszewski (Centrum Wsparcia Biznesu w Toruniu) – Jak robimy to w Toruniu?

 Robert Rydz-Mościcki (Performance Media) – Wszystko co chciałbyś wiedzieć o Google Assistant, ale bałeś się zapytać. Rewolucja, która nadeszła

 AGATA ROCZNIAK – Nie łam się. Przełam bariery. Czyli jak nie stracić wewnętrznej motywacji podczas wyzwań

 Kamil Bolek (LifeTube/TalentMedia) – Kreatywność, skuteczność czy jedno i drugie. Komu i na co YouTube i digital influencerzy?

 Łukasz Kwiecień (PKO TFI) – PPK – zainwestuj w przyszłość swoich Pracowników

 Piotr Bucki (Bucki.pro) – Wirusowe sekrety, autentyczne historie i prawdziwe emocje – czy marketing może zmieniać świat na lepsze?

 Anna Maj FinTech (PwC) – Jak odnieść sukces w erze cyfrowej?

Dziękujemy za zorganizowanie bardzo ciekawej konferencji.👏👏👏👍👍👍